Wendelsberg - here i come!

Imorgon ska jag ut och åka tåg igen. Det har varit lite dåligt med tågfarande för min del de senaste veckorna. kan ju vara bra iofs eftersom januari å andra sidan var en helt sjuk tågmånad.

Jag ska till Göteborg och Wendelsberg och hänga. Ska ha möte med NordAN och NordGu om ett eventuellt samarbete kring en drogpolitisk kurs. Ska bli spännande! Sen ska jag slagga på vår förnämliga folkhögskola, och då uppstår såklart den stora frågan. Vad gör man på Wendelsberg en torsdagkväll?

Har ni tips eller inbjudningar till roliga äventyr i Göteborg så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Cirkelledarutbildning med en grym HBT förening på chalmers kan jag erbjuda...

2007-03-14 @ 15:46:55
Postat av: Macke K

Innebandy kl 21.

Postat av: Towe

Om du räknar en fika som ett roligt äventyr kan jag erbjuda det :)

2007-03-14 @ 23:30:21
Postat av: Mattias Ström

Sångföreställng på Wendelsbergs folkhögskola, torsdag kväll kl. 18.00 tror jag. Dessutom kanske jag tar en titt förbi skolan ikväll.

2007-03-15 @ 12:50:37
Postat av: Jesper

Dessutom har lokala iogt-nto en politikerträff på kursgården klockan 1900. Så det finns massor. Tror det var drogkampen eller något liknande.
Tror i övrigt att sångföreställningen mattias talar om är klockan 19 den också. I Hiltons vardagsrum.

2007-03-15 @ 16:07:28
URL: http://stormklockan.wordpress.com
Postat av: Macke K

Det är bara att konstatera: Det är i Göteborg det händer...

2007-03-15 @ 21:05:08
URL: http://produktionskollektivet.se/blogg
Postat av: Torkel

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-04-20 @ 11:20:48
URL: http://torkel.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback