FS hela helgen

Jag kom nyss hem från första delen av helgens FS-möte. Vi har tappert kört hårt från 14 fram till starx innan 22 med FS-mötet idag. Vi har kommit en bra bit på vägen och jag är grymt nöjd. Vi verkar hyfsat synkade kring motionerna och har klubbat i princip alla "småbilagor" och de lite lättare bilagorna.

Vi har också hunnit gå igenom alla motioner i en första runda, och det verkar inte vara så fasligt tungrott med de heller!

Imorgon ska vi författa alla motionssvar, klubba arbetsplan och verksamhetsberättelse, sy ihop en budget, diskutera ersättningar, bestämma oss för ett förslag om utbildningssytem och lite andra godbitar. Det blir en spännande dag imorgon! Jag har lockat med restaurangbesök på Svenssons taverna och melodifestival ifall vi i styrelsen håller ångan uppe bra och är effektiva imorgon. Två kvällsmanglingar på samma helg vore tråkigt.

 Ikväll har jag verkligen uppfyllt bilden av den trista nykteristen. Jag skippade en festinbjudan till huset bredvid nu när jag kom hem och plöjde igenom dagens mail istället. Nu ska jag hälla i mig lite té, och hoppa i säng så att jag pallar med den tuffa dagen imorgon. Det märks att jag fyllt 25. Håhåjaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback