Flyttstök

Nu börjar det verkligen märkas att det är dags för flytt. Hälften av mina grejer ligger i flyttlådor och väntar på att få bäras ner till nya lyan, en bärhjälpsinbjudan ligger ute på facebook (nördigt, jag vet..).

Idag har jag dessutom hjälpt Peter och Jocke att flytta från lägenheten vi ska in i upp till lägenhet X på toppen av huset. Då kändes det verkligen att det snart är flytt, när jag såg vår blivande lägenhet tom, då slutade det vara Peter och Jockes kändes det som. Så nu är det bara att vänta på att tapetserarna blir klara i lägenheten vi ska flytta till (vi får nya tapeter i hallen, sovrumnmet och arbetsrummet!), så ska vi bära arslet av oss sen!


Kommentarer
Postat av: Jacobbettina

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback