On the road again..

Sitter på tåget (igen) på väg hem från Göteborg och ett kortbesök på personalsamlingen under ett dygn. Några tankar som rör sig i mitt huvud


- Jäklar vad mycket kompetens och kunskap vår personal sitter på! Och vilka grymma nya rekryteringar vi gjort. Känns riktigt bra i magen, det här blir bra det!


- Jäklar vad mycket bra folk jag känner i Göteborg som jag aldrig träffar. Fick 10 minuter på centralen för en underskrift på ett papper och lite catching-up med Hanna, då inser jag att jag skulle behöva två veckor i Göteborg för att hinna träffa alla fina människor som bor där. Efter 2009 kanske?


- Jäklar vad jag ska sova imorgon bitti! En intensiv helg och två intensiva dagar nu borde däcka mig totalt ikväll. Jag är trots allt inte så trött, utan känner mig pepp och igång. Oerhört skönt! Men jag har allt förtjänat att få vakna utan väckarklocka imorgon.


Kommentarer
Postat av: Eivind M.

Hehe, det er godt å se det er flere enn meg som har en hel haug planer de ikke rekker før 2009... :) Jeg regner med vi havner på samme gamlehjem for pensjonerte forbundsledere en gang i tiden også. Det blir fest :)

Postat av: Hull

Jag delar din uppfattning om att personalen sitter på mycket kunskap. Därför blir jag så förvirrad när jag hör att kansliet i år var mindre (eller kanske inte alls?) delaktig i budgetprocessen inför FS-mötet i helgen som var.

Är det jag som hört helt fel?

2007-11-13 @ 16:38:14
URL: http://www.hull.nu
Postat av: Kamilla

Sova? Det kan du väl göra när du blir gammal!

2007-11-13 @ 19:13:05
Postat av: IKMK

Ibland vill jag jobba igen..

2007-11-13 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback