PoP is the shit!

har precis avslutat ett möte om nästa års kampanj som vi i PoP ska genomföra. Eller, vi ska ju inte genomföra, utan det ska ju vi och resten av de medlemmar som är intresserade göra!

Det kommer bli en sjukt grym kampanj, och jag är jäkligt pepp på att sätta igång med planering av material, strategier och marknadsföring av den. Ska du vara med?

Sen blir ju inte saken sämre av att jag sitter i samma utskott som de bästa människorna. Jag är alltid lite mer pepp efter att ha pratat med mina grymma utskottskollegor!

Kommentarer
Postat av: Hull

Den här gången vill jag se lite jävlar anamma från UNF:s sida. Tyvärr har ni mesat ganska duktigt de senaste åren.

Postat av: Robert

Problemet är väl att det inte blivit så mycket av de kampanjer som varit alls, och de som väl varit 2004 och 2005 blev rätt kackiga. men jag tror vi kan ha lärt oss av blundrarna vi gjort tidigare, och kan göra nåt vettigt den här gången! Input mottages såklart gärna!

2007-11-29 @ 16:21:54
URL: http://damberg.blogg.se
Postat av: Linda

Ja men vad för kampanj blir det då eller är det inte officiellt än?

2007-12-01 @ 00:24:49
URL: http://www.indala.blogg.se
Postat av: wagner

Under min tid så mesade vi, jobbade kortsiktigt och fick aldrig med oss landet. Tänkte bara erskänna mina/våra missar.

2007-12-01 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback