Tvålullen är min bästa vän

Den här helgen är Svinto, a k a stållullen min bästa vän. Vi håller på att packa lådor och flyttstäda så smått på de ställen vi kommer åt. Jag ägnade två timmar igår åt spisen, ugnen och köksfläkten, och ta mig tusan om vår fläkt efter avfettningen inte fungerar bättre än nånsin!

Idag har vi fortsatt packa och putsa, och det är då tvålullen frälst mig. Det har inte funnits en fläck i varesig ugnen, på golvet eller i skåpen som den inte gjort upp med, den är oslagbar! Tillsammans har vi besegrat smutsens demoner hela helgen, och nu ska vi fortsätta kampen ett tag till.

Det enda jobbiga med att flytta och städa, förutom att alla grejer ligger nerpackat, är att jag inte riktigt kan fokusera på nåt annat. jag har försökt planera lite inför de kommande UNF-veckorna under tiden jag städat, men det funkar sådär bra. Så om jag är lite off tills flytten är klar så vet ni varför, jag kan bara ha en sak i taget i huvudet. :)

Kommentarer
Postat av: AeroTech

njut av den här tiden nu för fan... skit i UNF ett tag.. det är du värd!!

Postat av: Williamadine

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2008-09-26 @ 10:05:19
URL: http://williamadine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback