Hur en dålig dag blir bra

Inatt kom jag i säng alldeles för sent och hade skitsvårt att somna. Uppepå det blev jag väckt strax innan 8 av en lövblås eller borrmaskin eller nåt som lät och kunde inte somna om. Bitter efter blott 4 timmars sömn gick jag upp eftersom jag inte kunde somna om. Försökte "lighten up" med lite Robert Gustavsson och tänkte att jag kanske kunde somna om i soffan, men icke.


Vid halv tio gav jag upp och tog istället ut Diesal på morgonpromenad, och DET gjorde susen. Nu när jag är hemma igen efte nästan 1½ timmes promenad är hjärnan rensad på neggotankar, kroppen vaken och magen sugen på kaffe och macka. Att det var helt underbart höstväder gjorde inte saken sämre, sol och frisk luft gör verkligen underverk ibland.


image180
Såhär vackert var det utanför domkyrkan, kolla himlen!

image179
Diesal och jag spanade in Studenternas också, de har lagt is redan! Bandysäsong snart!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Borde också ta en promenad, men orkar inte, får räcka med den igår.

Postat av: Ewa

på tal om potatis... jag fick lite nostalgi så försökte leta reda på lite gamla expage-sidor... nån som bla frågade va de var.... de finns inte längre... ifall du inte visste själv.
kram

2007-10-22 @ 20:52:47
Postat av: David

Den 15 mars kan det hända att jag står i klar närhet till en av de två bilderna!

2007-10-24 @ 09:30:06
URL: http://pappapersson.wordpress.com
Postat av: xannax

Linköping, månntro?

2007-11-13 @ 16:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/xannax
Postat av: Idarveronika

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-04-22 @ 10:17:59
URL: http://idarveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback