Berg och dalar

Jag inledde den här kvällen på bästa sätt, med 90 minuters styrka/spinning-pass. Endorfinerna sprutade ur mina öron, och jag stod och bara LOG de sista 30 minuterna av spinningpassen, för att jag var så hög på träningsendorfiner. Otroligt skön känsla!

Sen har kvällen slutat sämre. Jag har suttit och blivit sur och bitter över onyanserad kritik och argument som vänds och vrids för att passa in i debatter. Så nu kommer jag nog sova dåligt, för jag kan inte släppa grejer när jag känner mig påhoppad.

Men nu ska jag borsta tänderna, ta tre djupa andetag och försöka komma tillbaka till kvällens endorfinkick. Eller så försöker jag släppa alla tankar och tänka på familjen hemma. Då brukar jag bli på bättre humör och kunna sova.

Kommentarer
Postat av: Hull

Jag är förvisso inte oskyldig när det gäller osjyssta debattknep, men i det här fallet förstår jag dig mycket väl. Framförallt eftersom jag tycker det saknas substans i kritiken (det är inte bara hur den framförs som är problemet).
Stå på dig! Varken du eller nån annan i styrelsen har något att skämmas för i frågan.

Postat av: Macke K

Jag blir också upprörd, och då är jag ändå inte påhoppad. Håller med Anton, det är inget att skämmas för.

2007-09-14 @ 08:02:31
URL: http://produktionskollektivet.se/blogg
Postat av: Peter Andersson

Ah! Så härligt med endorfiner! Jag var och tränade Afro Dans Power med en kursare igår. Första träningen som jag hade tid med sedan ett halv år sedan! Nu har jag tid! =) Skönt efteråt, och träningsvärken är underbar! =)
Tråkigt med påhopp! Oftast är det bästa bara att strunta i sådant, det brukar vara det bästa.

2007-09-14 @ 13:03:28
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Christeremma

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-24 @ 07:45:28
URL: http://christeremma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback