Veckans längsta UNF-dag?

Hemma igen efter veckans hitills längsta dag. Det började med en galen telefonintervju, gick vidare till en massa kansliröj och avslutades med ett galet RS-möte och ett ständigt avbrutet telefonmöte med PoP på kvällen.

Nu känner jag att jag efter 16 timmars mer eller mindre konstant UNF-ande är värd en god natts sömn innan det är dags för nästa telefonmöte klockan 8 imorrn bitti. Det är verkligen en berg-och-dalbana i arbetsbelastning, ibland inget, ibland allt.

Nu ska jag bara lösa min presentation av "Absolut avslöjande" på bokmässan på lördag. Har ingen aning om hur jag ska lägga upp min halvtimme så den blir bra, intressant och interaktiv och inte bara ett upprabblande av vad vi gjort. Tips mottages tacksamt!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ibland kan det hjälpa att ta hjälp av en dikt eller göra en dikt om det som man har gjort. Att börja med en dikt kan fungera som en bra inledning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback