Även jag har skitdagar

Igår hade jag rent UNF-mässigt en såndär skitdag när inget gick som det skulle eller blev bra. Jag ägnade en timme åt att sortera och bläddra i mailen utan att riktigt hitta något att ta tag i just då. Jag började producera lite text men det landade inte rätt och jag var ganska sur när jag drog till gymet strax efter 19 och kände att jag inte producerat min dagskvot den dagen.


Men sen tränade jag, och ojojoj vad jag förstår personer som får uppenbarelser, det här är nog det närmaste jag kommer det. Jag hade inte varit på ett pulspass på en dryg månad, och när det var slut var jag ett stort leende och hade som en liten pulserande boll av eufori i magen. Jag blir en så mycket trevligare människa av att träna!


Kommentarer
Postat av: Moa

Måste man alltid producera sin dagskvot? Det borde väl vara ok för dig att ha en dålig dag, speciellt om du gör ett jättebra jobb alla andra dagar =)

Postat av: Haakoningebjorg

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-01-29 @ 09:50:55
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback