Body or mind?

Jag skrev häromdagen att böcker var min drog. Det var fel, det är träning jag knarkar! Känslan efter att ha kört ett tufft konditionspass så svetten sprutar och hjärtat rusar, eller den bultande känslan i musklerna efter ett riktigt tungt styrkepass. Can't beat it.


Fördelen med träning jämfört med knark är ju att jag slipper baksmälla, det är inte så dyrt att jag måste begår brott för att kunna göra det och jag bygger upp min kropp istället för att knäcka den. Känns som rätt val.


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Nej nej, Robert, inte träning du knarkar! Piggelino.se, det är det som du knarkar! ;-) Det är ju livsfarligt! Värsta träningsnojan har jag fått, nu har jag dock dragit på mig en förkylning så det går halvbra, men shitt så kul de tär att träna! =)

Postat av: Torkelingelin

Beautiful site!

2008-12-05 @ 15:15:43
URL: http://torkelingelin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback