Nätverkande

Det är häftigt egentligen, vilket nätverk man får av att vara akiv i UNF.

Innan jag fyllde 14 och blev med i UNF kände jag ingen utanför Motala kommun.

När jag fyllde 15 kände jag folk i hela Östergötland. När jag fyllde 16 kände jag folk från hela landet. När jag var 18 åkte jag till Schweiz och lärde känna folk från hela Europa.


Idag har jag åkt till Göteborg. Igår kväll fixade jag en sovplats på 2 minuter, idag åkte jag hit och träffade härliga Åsa på bussen, för att sedan hänga med lite inspirerande ANT-projektledare som kommer göra asgrymma saker och nu smög jag ner till projekthuset och snålsurfar på deras nät medan jag väntar på att den goda Wagner ska möta färdigt.


Min poäng jag skulle komma till är att det är lite galet att man känner så mycket härligt folk överallt, och att man så snabbt och lätt kan springa på de här månniskorna lite varsomhelst i Sverige. Riktigt nice!


Kommentarer
Postat av: IKMK

Jag har pratat om i omgångar att man borde åka på bilsemester och leva på drop-in-fika och övernattningar hos UNFare. Man får ta med sig medlemsregistret bara. Easy as that!

2008-01-20 @ 11:58:33
Postat av: Pelleiris

Perfect site, i like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback