Spara eller slösa?

Jag ägnade min tisdagkväll åt att åka till Gävle för att hänga lite med Lisa och Therese. Vi har begravt våra näsor i budgetar, KBR-analyser och resultaträkningar för att hitta pengar som inte används eller kan sparas in för att använda våra pengar och resurser ännu mer rätt. Vilket iochförsig inte innebär att det alltid är smartast att spara in pengar. Ibland ger det mer att göra en ordentlig satsning på rätt grej, som i längden genererar mer medlemmar, verksamhet och/eller resurser.

Det gick hyfsat bra idag, och vi har kommit en bit på vägen i vårt uppdrag från FS. Dessutom är det skönt när man kan sätta fingrarna på nåt konkret man uträttat, som jag gjort idag. En stor besparing och en stor ansökan har jag fixat. Nästan så jag snart täckt mitt årsarvode.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback