Backblogg

Uselt bloggande den sista veckan, jag vet. Konstigt nog har jag inget dåligt samvete över det, fånigt vore det väl annars. Blogga ska man göra för det är kul, annars ska man låta bli. Så borde det vara med fler saker i livet!

Om nån ändå vill ha ursäkter så skyller jag på min bonde-praktik hemma hos mamma och pappa, där jag, pappa, brorsan och Johannes sågade till plank av timmerstockar så sågspånet sprutade i dagarna tre. Kroppen pallade med bra, förutom underarmarna som pulserade på tåget hem i söndags. Där ser man vilken nytta träningen gör för kroppen, underarmarna är typ det enda som inte får någon genomkörare på gympassen.

Den här veckan är Mi på praktik, vilket lett till att jag jobbar hemma framför datorn med Diesal bredvid på golvet. Hade en plan att ta med honom till kansliet nån dag, men feber och illamående måndag-tisdag satte stopp för det. Är lite piggare nu dock, även om jag är lite seg i kropp och huvud. Jag sov dock över sjukdomsanfallet, så riktigt dålig blev jag aldrig, skönt det!

Sen inser jag att jag borde lära mig att mobilblogga, när jag väl får tillbaka min telefon som är på reparation igen (fjärde gången på kort tid, dock för ett annat fel nu). Kan nån lära mig hur man gör?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag kan lära dig tips och trix för mobilbloggande. Vi ses väl på Arken-styrelsen ikväll?

Postat av: Raymondsine

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-04-20 @ 15:41:04
URL: http://raymondsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback