Klokheter och galenskap

Jag sitter på tåget hem från Stockholm efter schysst förmiddag i Stockholm. Jag inledde med en frukost ihop med Grön Ungdoms språkrör där vi bollade lite politik och  samarbetsmöjligheter, Kan bli spännande!

Sen satte jag mig på tåget och plockade upp dagens Metro som låg i sätet. Den ofta träffsäkra Nabila hade skrivit dagens krönika, och den gjorde mig så himla glad. Hon skriver om hur man som nykter ständigt blir ifrågasatt och måste förklara och försvara sig. Det räcker liksom inte med att man helt enkelt inte vill dricka alkohol. Hon slår verkligen hvudet på spiken, skönt att läsa lite klokheter i den här galna världen ibland.


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag borde läsa Metro oftare, men jag hinner inte

Postat av: Niklas

Tack för tipset, ska genast kolla upp det! Är det bara jag eller har det varit extra många positiva nyktra förebilder i media på sistone?

2008-03-27 @ 21:06:32
URL: http://niklas.in
Postat av: Haakoningebjorg

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-01-18 @ 11:53:21
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback