Lång påskhelg

Har precis hunnit landa efter en lång, men galet späckad helg hemma i Östergötland. Eller, hemma har det inte blivit så mycket av, bortsett från ett tag igår då jag hjälpte pappa att bygga dörrar till hötorken. Det är SÅ skönt att kunna se konkreta resultat av sånt man går (som två stycken 3.10 höga dörrar).

Annars min helg som de flesta andras vart fylld av mat. Vi har ätit påsklunch hos Mis föräldrar, påskmiddag hos min farmor, syndigt god pastagratäng hos kockparet Ewa och Daniel, hemmaslaktad get hos Robban och burgare på Frasses när vi var på roadtrip till Jönköping i torsdags.

Det sega med att åka bort är att man inte hinner ladda om, jag är tröttare idag än innan vi åkte hem, men sova får jag väl göra i juni nån gång, nu är det ju årsmöten på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback