Marjasin d.y.?

Jag sitter och har som kvällsnöje att redovisa min eurocardfaktura (är det inte upphetsande att vara förbundsordförande så säg..). Var tvungen att klippa till ett kvitto för att få plats på A4-pappret, och så fort jag gör nåt sånt så tänker jag alltid på Sigvard Marjasin, ni vet killen som blev känd för att klippa och klistra sina representationskvitton (men friades av domstolen ska sägas).

Fatta vad trist att vara ihågkommen bland folk i allmänhet för en sån sak, det hoppas jag att jag aldrig blir!

image199

Och här har ni förresten bildbevis på att kvittoklippningen var helt i sin ordning, för Coop-loggan har väl knappast revisorerna användning av?

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det beror nog på hur man klipper och klistrar

Postat av: Jomark

haha , dom kanske vill veta vilken butik du handlar i ? ;)

2008-03-29 @ 18:20:38
URL: http://jomarki.blogg.se
Postat av: Anders Ringnér

Det var en nyttig upplysning. Självklart kommer dina kvitton att granskas extra noga framöver!

Kram

Anders

2008-05-06 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback