Solidaritetsblogga!

Bloggar är inte bara ett sätt för oss att följa varandras liv och ha lite egofixering i en individhypad värld. Man kan också använda bloggverktyg till lite högre syften än det senaste kompisskvallret (även om sånt är viktigt och skoj!)

Därför är jag med och försöker så ofta jag kan pytsa in en slant till
Solidaritetsbloggen, som ger pengar till något välgörande ändamål varje månad. Sen starten har vi faktiskt samlat in 44 800 kronor till allt från miljöarbete till utvecklingsstörda barn. Vem sa att man inte kan förändra världen?

Så vad väntar du på? 100 spänn har du med! Häng på! Den här månaden är det UNICEF som får del av insamlingen.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

Tack för att du skriver om UNICEF i din blogg. Allt enskilt engagemang är otroligt viktigt för oss eftersom vi är begränsade när det gäller köp av medialt utrymme. Under hela april driver vi en kampanj för att samla in pengar till världens mest utsatta barn och jag hoppas att du vill stötta oss i det arbetet. Kolla gärna in www.unicef.se, jag hoppas du hittar nåt du kan tänka dig att förmedla vidare. Har du frågor så hör av dig!

Allt gott!

Karolina

2008-04-04 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback