Fest!

Igår lördag var jag och Monika på en försenad "ihopflyttningsfest" hos Peter och Jocke. God indisk mat (inte helt otippat), lagom mycket folk och roliga kompisar man inte sett på länge. Slänger upp lite vimmelbilder.

24677-24

Jossan, Anna och Monika hänger i Peters soffa och låter sig väl smaka av det goda téet vi fick efter maten.

24677-23

Ewa och maria hade kört hela långa vägen från Jönköping, tokbrudarna! Var roligt att träffa dem, det var alldeles, alldeles för länge sen!

24677-22

Peter och Jocke matchade, omedvetet enligt de själva, men jag vet inte om jag tror dem.. Söta var de allafall, och är också för den delen!

Annars gick det bra med tvättandet igår. Idag har jag gjort ett träningsschema åt Monika, och så var vi och lyfte skrot ihop. Kul!

Nu ska vi hyra film och slappa i soffan, imorrn börjar allvaret igen!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja, det var ett omedvetet val som vi gjorde!*skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback