Senaste nytt på blogghimlen

Nu har min käre vän Peter börjat blogga också! Ska bli spännande läsning.

Annars har jag varit lite mer ideell än vanligt ikväll, har varit på styrelsemöte för stiftelsen för nykterhetsvännernas studenthem Arken, där jag bor.

Det var spännande, och jag fick träffa lite folk som man hör namnet på titt som tätt av Lisa och läser i gamla protokoll och annat. Bland andra Stefan Norman, Märit Frändén och Kerstin Kokk, vars blogg jag också kikar in i ibland. Det var skoj!

Nu ska jag gå och sova, klockan är redan för mycket. Tänkte ta 7.55-tåget imorgon in till Stockholm. Vi får se hur det går. Imorgon - Pumpen!

Kommentarer
Postat av: Libanoliwia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback