Bra jobb!

Hänger på kansliet. Det tog mig tre timmar att ta mig hit från Uppsala, hela centralen var strömlös efter lunch idag. Galet.

Sitter och ringer runt till FS-folket för att få koll på hur vi ska göra med JTCC. Bra eller Anus, som Jonte sa på budget-AU. Vi får se om vi ska fortsätta med projektet, eller om folk inte vill prioritera det. Såna här dagar är jag glad över att ha handsfree, jäklar vad grillad min hjärna skulle vara annars...

Hockey ikväll. DIF-Luleå. Jag ska köpa en halsduk!

Det är skönt att kunna ligga i en soffa i mysrummet och ändå jobba...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Bra eller anus är ett larvigt koncept uttänkt av två väldigt larviga lirare. Skärpning!

Postat av: David

Jag gillar Filip och Fredrik och jag gillar JTCC, klart det ska vara kvar. Kom igen nu! Prioritera...

2005-10-26 @ 08:41:10
URL: http://persson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback