Kvällssoftande

24677-79

Jag har en rätt schysst kväll jag. Jag höll på och smälte bort av värme förut, men då satte jag mig med datorn på balkongen, hur bra som helst!

Nu när den är kompletterad med en schysst bambumatta från Ullared och ett nytt balkongbord från IKEA är det hur fint som heslt där ute!

Så nu sitter jag och Hanna och softar på balkonger, surfar runt på nätet och käkar vindruvor. Ganska schysst kvällssysselsättning. Bra avslutning på en dag med ordförandeträff, softande på bryggan nere vid ån och ett effektivt AU-möte!

Kommentarer
Postat av: anna karin

ni sitter väl inte och försöker verka seriösa med era datorer istället för att äta glass... det är mycket snyggare på bild... sorbe gör sig bra på bild...

2006-06-13 @ 22:00:25
Postat av: raukan

Jag hämtade hela skivan olagligt.. och klart jag vill dansa med dig, du är välkommen att shaka loss i Visby under Politikerveckan.. ;P

Postat av: Steffenelin

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-05-10 @ 07:30:14
URL: http://steffenelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback