Julejobb

Lördagskvällen är jobbkväll idag. Jag sittero ch har jort klart en presentation jag ska hålla på måndag, och funderar nu som bäst på hur vi ska utforma distriktsbidraget inför nästa år för att det ska bli så bra som möjligt.

Julkänslan börjar komma så smått här i lägenheten, det var ett par år sen jag fick nån riktig julstämning sist, så det känns mysigt! Vi har ägnat eftermiddagen åt att slå in alla våra julklappar och dricka glögg. Nu sitter jag i soffan och toppar med nötter och pepparkakor under tiden jag jobbar, samtidigt som jag kokar risgrynsgröt. Vem sa att killar inte har simultanförmåga?

Julklapparna gick lätt i år, vi skippar att byta massa julklappar med familjen utan köper nåt paket var till en julklappslek vi brukar köra, och sen ska jag skänka lite cash till välgörande ändmål istället. Känns bra!

Julledigheten börjar närma sig så smått, redan på tisdag åker jag ner till Östergötland och stänger ner för energiomladdning över julhelgerna. Familjen, frisk luft och frihet från mobilen och mailen ska ge mig energin jag behöver inför nästa år, för då jäklar ska UNF mot nya höjder!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Wow! Häftigt! Redan klar med klapparna! - Tänkte jag. Men det lät som en bra idé att bara köra på det sättet. Själv i Motala har vi tagit bort julklapparna totalt. Nu firar vi bara med julklappar hos Jockes familj, och det känns bra. Det blir lagom mycket paket och sådant. Härligt med frisk luft! Jag är nere i Motala 23-25 december, därefter åker jag upp igen. Vi ses kanske, om inte så ses vi till nyår! Kram på dig!

Postat av: lillsyrran

Ja det är inte svårt att vara borta från mobilen här ute... Man är borta från den vare sig man vill det eller inte... hehe... noll i täckning... typ jämt... ;)
Saknar dig brorsan så ska bli skönt att du kommer hem!
Massa Kramar!

2007-12-17 @ 19:42:32
URL: http://lilldamberg.blogg.se
Postat av: Prebenagnete

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-05-07 @ 08:45:13
URL: http://prebenagnete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback