Damm-berg?

Brorsan och jag drack förmiddagskaffe här för en stund sen. De senaste veckornas tidningsskörd är ifattläst och därför fick jag för mig att fortsätta läsa min pocketbok som alltid ligger inne vid sängen.

Jag gick in för att hämta den och upptäckte att den gömt sig under ett såntdär tjockt lager damm som de brukar blåsa bort från gamla antika böcker i filmer.

Min slutsats av det är att jag läser alldeles för lite nuförtiden. Tur att det snart är sommar så jag kan få några dagar till att sitta på balkongen och plöja nån riktigt bra bok från pärm till pärm.


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag hade en sådan underbar dag på nationaldagen, problemet med att sträckläsa är att det gör så ont i nacken efter några timmar.

Postat av: Ewa

skönt att höra att du själv kan erkänna ditt släktskap med dambergen... att även du har dom på besök iblnad. trodde dom bara invaderade hos mej... kramar på dej

2007-06-08 @ 21:46:00
Postat av: Steinvilje

Great site, keep up the good work

2009-09-11 @ 13:43:14
URL: http://steinvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback