Plats för engagemang

Nyss hemkommen från LSU:s repskap, där jag representerade UNF idag. Allt som allt var vi 45 av LSU:s 85 medlemsorganisationer på plats (undrar vad de andra 40 gjorde?)

Själva mötet var det minst kontroversiella jag vart med på (det här var mitt 3;e tror jag), och de flesta förslag gick igenom utan kontroverser.

Lite oväntat blev jag också invald i valberedningen för LSU till nästa repskap, känns kul! Ska bli spännande att få kartlägga kompetenser och uppleva engagemang i olika organisationer för att vaska fram en bra styrelse. Jag vill försöka lägga kraft på att nå de 40 som inte var på repskapet nu, och hoppas vi blir fler på nästa repskap!

Jag dissade dock kvällens middag för att hinna hem till flickvän och hund, och nu ska vi avrunda med lite film och onyttigheter, känns som en lagom avrundning efter en hel dags möte.

Kommentarer
Postat av: Kjellsarah

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback