Vad en god natts sömn kan åstadkomma

Det har varit lite snålt med bloggandet på sistone. Lite för mkt annat att styra med och en förkylning som stulit energi och kraft.

Var inte så pepp i fredags när jag åkte till Budget-FS och kände mig sliten och seg. Trodde jag

skulle vara helt utpumpad och död idag därför, och funderade på om jag skulle palla personalsamlingen direkt efter.


I lördags kväll var jag så trött att jag knappt orkade anteckna från mötet, och stupade i säng efter

midnatt. Men på något konstigt sätt så var botten nådd där, och jag sov gott hela natten (för första gången på en vecka) och sen var jag tillbaka på banan. Sov lika galet gott inatt efter en asskön hemmakväll igår med glögg och pepparkakor, och nu käner jag mig som vanligt igen, glad och peppad på att få träffa personal från hela rörelsen! Göteborg - here I come!


Shit vad jag är tacksam för att jag inte har sömnproblem annars!


Kommentarer
Postat av: IKMK

Äntligen någon som förstår den grejen. Jag kan bli så trött på folk som gnäller när de sovit dåligt nån natt "åh, jag låg och vred mig en hel timme.." när man själv tampas med MINST en timme varje natt. Alla dagar året om.
Om jag fick två nya egenskaper här i livet så skulle en vara att kunna rita riktigt bra och den andra skulle vara att somna inom 3 minuter efter man släckt lampan. Det är en lyx som jag avundas.

Postat av: Lena Petersson

Att kunna sova är det viktigaste, annars orkar man ingenting.

2007-11-12 @ 14:52:11
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Theodormarita

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-08-28 @ 10:06:36
URL: http://theodormarita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback