Tidsoptimist?

Idag var FS-mötet planerat att sluta klockan 12.30 med lunch. 12.15 slog jag den fiktiva klubban i bordet och avslutade helgens sammanträde.

Jag hoppas att detta bekräftar för mina FS-kamrater att jag alltid talar sanning när jag säger "vi ligger bra till tidsmässigt", ett uttalande som jag sedan arbetsveckan hånats för, med påföljande anklagelser om tidsoptimism.

Alla som känner mig vet mycket väl att jag aldrig kommer för sent eller underskattar hur lång tid saker tar...

(För inte kan det räknas att vi hade extra möte 2½ timme igår kväll, tidsplanen måste väl ändå ha ansetts rimlig.)


Kommentarer
Postat av: AeroTech

tidspassningen kanske är något genetiskt?! :P

Postat av: vidar

Jag tycker du alltid har extrem koll :P

2007-09-24 @ 09:14:54
URL: http://vidar.aronsson.nl
Postat av: Lena Petersson

Kvällsmöten tar väl alltid längre tid än möten på dagtid, tycker jag i alla fall.

2007-09-24 @ 11:55:10
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback