Hemma bäst?

Hemma i Sverige igen. Har nästan hunnit landa efter en intensiv Active-kongress och återhämta mig efter den 40 timmar långa bussresan. Det var varmt både på kongressen och bussen. Jag pallar ju inte för mycket värme, jag smälter bort och hjärnan går i standby-läge.

Gårdagens rekreation var hur bra som helst för att komma tillbaka till verkligheten. Jag, Martin, Peter, Jocke och nyinflyttade Mi cyklade iväg för att bada på eftermiddagen efter att jag sovit till ett(!). Efter en eftermiddag av melonätande, exploderande cykeldäck och påflugna getingar så toppade vi med lite blodgivning på kvällen.


 

Så idag var det back in business. En heldag på kansliet med GS-ansöknings-sållning, mailande, jagande efter broschyrer och bollande av pressmeddelande. När jag och Lisa gjorde sällskap hemåt vid 17-snåret var jag helt sänkt av en kombination av för mycket värme, vätskebrist, blodbrist (efter blodgivningen) och matbrist. Jag höll på att däcka när jag kom hem till lägenheten.


 

Men istället för att vila och äta så satte jag mig i telefon och började maila. Sen damp Martin in och sen tog det skitlång tid innan jag kom på att jag borde äta, som var hungrig vid 17 när jag åkte från Sthlm. Vid 21 nu var pirogerna vi bestämde oss för att laga klara. Då var jag så nära döden man kunde. Men nu är jag mätt, nöjd och glad. Sovmorgon imorgon, sen är jag nog återhämtad från Active-veckan.


Kommentarer
Postat av: Micke

roligt att höra att du oxå är blodgivare, jag ska på min först "givning" i slutet på augusti!

2006-08-10 @ 13:24:02
Postat av: Wilhelmvilde

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback