Sommarjobb

Det är sommar, och därmed lite lågsäsong i UNF. Lite konstigt på ett sätt, eftersom det är nu folk är lediga och borde ha tid att göra allt UNF:igt man inte hinner när man har skola, jobb och annat. Samtidigt så är väl folk på läger, och kanske ägnar tid åt familj och ledighet också?

Hursomhelst så gör det att jag kan jobba lite på halvfart den här och förra veckan, och vara lite halvt ledig men ändå tillgänglig. Det är skönt. Har vart i Uppsala hela veckan, plöjt mail och förberett för nästa veckas EGTYF-kongress. Skriver de där dokumenten som aldrig blir skrivna och rensar i de där pappershögarna som aldrig blir rensade.

Vi får se hur det blir med semester. Jag hade en plan att vara ledig v. 32-33, men det verkar inte bli så mkt av det. Fast jag känner knappt att jag behöver vara ledig, jag kompade ut några dar när jag var i Norrland förra veckan, och softjobbar den här. Men det kanske blir en vecka utomlands eller hemma där 32-33, och sen en lite längre utlandsvistelse när regnet, snön och mörkret härskar i landet. Det känns lagom.

Man vill ju liksom inte vara borta för länge från världens roligaste uppdrag, jag har ju en värld att förändra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Akta dig, jag kanske tvingar dig att ta ledigt!

Postat av: Linda

skulle man kunna ha unf:are som sommarjobbare för konsulenterna?

2006-07-27 @ 16:57:25
URL: http://www.indala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback