Förfest med mersmak

I helgen var det kongressförfest i Uppsala. 80 peppade UNF:are laddade inför kongressen med mängder av grymma diskussioner och en sjujäkla nykter fest!

Diskussionerna och seminarierna var grymma, men det bästa var nog lördagens fest med 60-talstema. En timmes spelning med Jontes Elvis-coverband som var läskigt säkra och sen dans, dans och lite mer dans till svängig 60-talspop och sen lite mer "vanliga" låtar. Vart jag än vände mig ser man uppsluppna, glada och röjande människor som dansade och hade kul tillsammans. Alla kunde vara med och alla röjde med alla, precis som det ska var på ett riktigt grymt UNF-arrangemang. Jag dansade till jag knappt kunde varken prata eller stå, och stortrivdes!

image112
Jag och Martin var snyggt synkade i gräsliga 60-talsfärger. Sergio stilig som få!

image113
Kronobergs stoltheter Vidar och Nathalie röjde hårdast på dansgolvet!

Det här var en av de bästa UNF-helgerna på riktigt länge. Jag fick det bästa av UNF, både party och politik! Grymma, engagerade diskussioner om vad UNF är och borde vara, och ett sjuhelsikes röj med massor med dansande, glada och härliga människor.

Om det här var förfesten, hur grym blir då inte den riktiga festen -
kongressen?! I helgen kunde man anmäla sig live i "pusselbussen" (känd från våra nya värvarfoldrar). När ska du anmäla dig?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Man får lite dansbandsvibbar när man kikar på dig och Martin.. Vad tar ni för en spelning?

Postat av: Jobjörn Folkesson

Jag har fått upp alla bilder jag har nu; d v s mina, Kits och Felicias. http://www.forfest.bliglad.com/

2007-03-13 @ 14:51:25
URL: http://job.bliglad.com/blog/
Postat av: Jobjörn Folkesson

Ja, där har du nu en länk i URL-fältet istället... finns det ingen autolinking i blogg.se-bloggar? :/

2007-03-13 @ 14:52:04
URL: http://forfest.bliglad.com/
Postat av: Jenny

Ja jisses vad kul det var... Men du... Hur stor är risken att hamna sittande på en stol i en ring, bara för att jag var trött i fötterna? Tog inte illa upp alls, men blev oerhört förvånad... Humdihum... Klurar ännu på ett sätt att ge igen lite grann.. Ses i sommar :)

2007-03-13 @ 22:29:33
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Anonym

Ursäkta mig, men ni ser ut som "dum, dummare"...

2007-03-15 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback