Så lite tid, så mycket att säga..

Imorgon ska jag till Dalarna och föreläsa på kursveckan på Åsengården. Jag är sjukt pepp på att åka, det ska bli skoj att återkomma till kursveckan, det börjat bli en trevlig tradition för min del. Brukar vara fin mat, mycket folk och såndär härlig UNF-stämning så jag är alldeles varm i magen när jag åker hem igen.

Nu har jag hela eftermiddagen imorgon på mig att föreläsa om alkoholpolitik, demokrati och värvning. Jag har skissat ihop min föreläsning, men inser att jag nog har dubbelt så mycket att säga som jag har tid till. Hur fan ska jag lösa det? Prata sjukt fort, skoningslöst kapa ett ämne eller köra och hoppas på det bästa?

Jaja, det är väl bäst att skriva ut och hålla tummarna. Får ta med saxen på tåget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback