Processer och funderingar

Jag fick frågan om jag måddde bra idag, jag såg tydligen lite deppig ut. Det är många processer igång i huvudet just nu, det är nog det som är grejen. Och så ser jag arg/ledsen ut när jag är koncentrerad har jag upptäckt.

Var på ett grymt seminarie imorse ihop med
Therese, "Good to Great" hette det, och handlade om hur man skapar mästarklass i organisationer där vinst inte är målet. Seminariet satte igång massor med tankar och processer i mitt huvud. Det finns så himla mycket jag vill göra och utveckla med UNF, men tiden verkar aldrig räcka till!


Parallellt med den processen så håller jag på och klurar över hur vi ska ta fram en ny skolmetod för UNF, hur Salam och jag ska dela upp arbetet mellan oss, hur lägenheten ska möbleras och hur jag ska hinna både städa och tvätta innan mamma kommer imorgon.


Men nu ska jag släppa alla processer och tankar, för nu ska jag iväg på höstens första streetdance-lektion! Yay!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte städa! Vilma och jag bryr oss inte....Bara vi får kaffe och en sovplats!

2007-09-04 @ 21:03:25
Postat av: AeroTech

eyy.. min första streetdance någonsin börjar imorgon.. vet fortfarande inte vad jag ska använda för kläder.. några tips?!

Postat av: Karin

hmm... tror inte vilma vill ha något kaffe... en mjuk filt så är hon nöjd. städa och tvätta är överskattat... ;P
Ta hand om dig! Kramar!

2007-09-05 @ 22:53:41
URL: http://lilldamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback