Förträff inför julkursen

24677-40

Idag kickade förträffen inför årets julkurs igång. Och såhär nära varandra och glada var människor efter bara två timmar i godtemplargården (som ser precis ut som säkert 20 andra godtemplargårdar jag varit i, hur fascinerande är inte det?) ute i Gunsta 1,5 mil utanför Uppsala.

Det började riktigt bra, och den här helgen och julkursen som jag legat sömnlös så många nätter för känns helt plötsligt inte alls farlig längre. Jag är helt och totalt lugn och övertygad om att det kommer bli en sanslöst bra resa! Nu ska jag sova, så jag vaknar frisk imorgon och kanske kan sova på plats sista natten. Imorgon är det ledarträff, snack om UNF och kamratstöd och lite lasergame på kvällen. Känns stabilt!


Kommentarer
Postat av: Boffo

Åh, vilken söt tjej där längst till höger! :o)

2005-12-05 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback