Många timmar blir det

Jag satt precis och läste min ordförandedagbok, och räknade ut att det de senaste tre veckorna har blivit 180 UNF-timmar, och bara en helt ledig dag (och då tror jag att jag fuskläste mailen). Inte konstigt att jag var trött imorse. Mitt nyårslöfte blir att bli bättre på att prioritera och vara ledig ibland. En utsliten ordförande blir ingen glad av.

Jag ska börja det nya året med en helt ledig vecka, då jag bara ska vara hemma i Motala och stänga av telefonen. Det känns bra. Sen har jag hittat tre områden jag vill fokusera på att göra riktigt bra i vår, och det känns också bra. 2006 kommer bli grymt!

Annars ligger alla kläder till julkursen framme på soffan, kan det bli så bra att jag får ner allt i min stora ryggsäck? Jag snålpackar rejält kan jag lova..

Kommentarer
Postat av: Ögge

JAg snålpackade förra året se upp för det.

T-shirts i Chamoenix var inte billigt kan jag lova

2005-12-21 @ 11:46:40
Postat av: lillasyster

Hoppas det blir trevligt där nere brorsan! Ser fram emot den där veckan efter nyår. Det ska bli trevligt att få hela familjen samlad! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback