Sällskap sökes del II

Lottningen är klar. Vi möter i nämnd ordning Trinidad & Tobago, Paraguay och England. Helt OK lottning tycker jag, även om Paraguay känna underskattade. Sydamerikanska lag är ofta grymma, och det här gänget har spelat oavgjort mot Brasilien och slagit Argentina i sina väg till VM. Det är inte dåligt.

Men jag hoppas vi fixar det, och tar oss vidare, då kan det gå hursomhelst. Blir troligtvis Polen eller Ecuador i åttondelen, om vi inte kommer tvåa i gruppen och får möta Tyskland. Jag föredrar Polen. Tyskland blir grymt svårslagna på hemmaplan, och sydamerikanarna vet man aldrig var man har.

Men de här matcherna är jag sugen på att åka ner och kolla på, har jag några fotbollsgalna polare som hänger på?

När                          Vilka                                                                             Var                                          Tid                
10 juniTrinidad & TobagoDortmund18.00
15 juniParaguayBerlin21.00
20 juniEnglandKöln21.00

www.svenskfotboll.se/vm2006


Vore grymt att se Sverige-Paraguay på olympiastadion i Berlin. Den tar 66 021 åskådare...

Kommentarer
Postat av: David

Kan inte du räkna lite på det där? Vore ju sjukt grymt! Nåt vettigt ska man väl göra med sina sparpengar... :-)

Postat av: Syveralisha

Very informative...God Bless

2008-12-18 @ 12:50:12
URL: http://syveralisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback