Snart bär det av..

Om 4½ timme ska jag gå upp och duscha för att ta bussen ner till Chamonix och fira jul och nyår med UNF på vår julkurs. Det känns lie läskigt nu, att vara huvudansvarig och snart vara på väg. Utan att ens ha varit där nån gång. Galet. Men nu är det dags, för sent att fixa och dona med saker nu, och jag tror läget är under kontroll. Om inte annat så löser det sig, med det grymma gäng jag åker ihop med. Känns tryggt.

Annars är snödjupet just nu 40 cm i dalen och 110 cm på toppen. Först nu börjar jag fatta att jag ska få åka skidor i över en veckas tid! Det kommer bli helt fantastiskt!

Sen ska jag ju få åka mer i år. Efter vårt FS-möte i mars ska jag, Lisa, Hanna, Magnus, Sofia och kanske några till ta oss till Riksgränsen och åka skidor i några dagar. Wonderful!

Nu ska jag ta och slå av julmusiken på datorn, plocka ner datorn i väskan och se till att komma i säng. Det där med tidiga kvällar har jag lagt ner numera. Det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback