Tågblogg

Nu sitter jag på X2000 mellan Sthlm och Linköping, på väg hem till Motala.

Jag har nog inget direkt att blogga om, ville bara göra det för att jag kan göra det såhär på tåget. Häftigt det här med trådlöst internet ombord, bra funkar det ju faktiskt också!

Jag ska hem till familjen och ladda om batterierna lite imorgon. På söndag är det julbord och arbetsdag med östergötlands DS. Kanske en date med Erik med, om det vill sig väl. Det ska bli skoj. Imorgon ska nästan bli roligare, då ska jag göra tryffel med familjen och gå ut med hundarna. Det är jag värd.

På torsdag bär det av: Chamonix! Nu känner jag mig bara pepp inför kursen, till skillnad mot förut. Det kommer bli riktigt bra, det vet jag nu!

Nu närmar vi oss Linköping! Home sweet home!


Kommentarer
Postat av: avvistjejen

om det finns snö så tar du dyrliften upp till toppen på grand monte och så åker du nypuder tills benen viker sig, för min skull snälla... och det är koolt med hjälm.

Postat av: Therese

Du är VERKLIGEN värd att ta det lugnt med din familj. Blir lite orolig ibland när jag läser din blogg/ordförandedagbok. Hoppas du får en energigivande helg!

2005-12-16 @ 21:41:30
URL: http://tevvie.blogg.se
Postat av: David Granqvist

Jag känner också på mig att det kommer bli en riktigt riktigt bra kurs :). :D

2005-12-16 @ 22:51:33
URL: http://unf.se/ojebyn
Postat av: David Granqvist

Jag känner också på mig att det kommer bli en riktigt riktigt bra kurs :). :D

2005-12-16 @ 22:52:07
URL: http://unf.se/ojebyn
Postat av: Lollo

Vad ær det jag læser vænnen, ska du ta det lugnt?? ;) Det verkar alldeles utmærkt tycker jag, det behöver du! Jag hoppas du fár hærliga dagar hos familjen. Trákigt att jag kommer hem tvá dagar för sent för att vara med pá DS julbord men inte sá mycket att göra át.. Hælsa alla iaf och æt sá gott! Och angáende din resa.. Det kanske finns ett IKEA dær borta, vem vet? *fniss*
KRAM pá dig! Och GOD JUL!

2005-12-17 @ 08:42:40
Postat av: Brageoliwia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-06-15 @ 07:52:57
URL: http://brageoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback