Those were the days

24677-50

Såhär ser den ut, originalavin som jag skrev under den januaridagen 1997 när jag valde att bli medlem i UNF. Jag och Oskar var nere i källaren och hämtade en projektor i eftermiddags, och då grävde jag fram den här i arkivet. Det var VÄLDIGT välorganiserat, och i högen med mitt namn låg andra gamla klasskompisar och andra kända namn som Jonas Nilsson, Daniel Wickström, Adde Johansson, Frida Carlsson, Lisa Nilsson och andra gamla kändisar som blev värvade samtidigt som mig.

Lägg märke till hur otroligt noggrant jag textat mitt namn. Jag anade redan då att det här var en grej som skulle påverka mitt liv ganska ordentligt. Det kan man väl lugnt säga att det gjorde. Man blir lätt förundrad när man försöker tänka sig hur ens liv hade sett ut om jag inte blivit UNF:are. Var hade jag kanaliserat min glöd? Hade jag växt såhär mycket som människa? Vilka människor hade jag mött och vilka skulle vara viktiga i mitt liv i ett sånt läge? I can't imagine.

Notera att jag värvades av den odödlige Robert Lindh. Vilken kille!


Kommentarer
Postat av: Anonym

due... glöm inte att skydda ditt personnummer. kludda bort de fyra sista!!!

Postat av: Anonym

Onödigt att göra det, personnummer kan vem som helst få ut från skatteverket. Offentlig handling you know.

2005-12-21 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback