Trevlig postskörd!

24677-51

Såhär trevlig var min hög med post i brevlådan idag! Tack för de fina korten Farmor, Ewa, Mormor och Morfar, Marie, Mamma, Pappa och Syrran!

Det är inte varje dag man blir så glad av att få post, även om min post oftast är rolig. jag undrar om ens postskörd avspeglar resten av ens liv? Mitt liv tycker jag är roligt, och jag får mycket rolig post. Andra får massa räkningar och reklam och suckar över posten, och de verkar ju inte trivas sådär superbra med tillvaron. Eller så handlar det om inställning till livet i allmänhet, och har ingenting med post att göra..



Kommentarer
Postat av: Mademoiselee E.B

God jul!
Here's a Christmas surprize from a Freund
http://rapidshare.de/files/9732395/godjul.zip.html

2005-12-24 @ 07:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback