Lilleman

24677-38

Idag har jag pratat med världens bästa Robert! Vi hade inte hört av varandra på säkert 1½ månad, så det var verkligen på tiden! Token har köpt ett hus på 350 kvadrat i centrala söderköping, så nu ska han flytta igen, galningen. Men det blir nog jättebra, jag är jätteglad för hans skull. Tror det kommer bli toppen med en liten butik inne i Sörping. Jag ska dit och hälsa på snart!

Nu ska jag upp på vinden och hämta ner adventsljusstakarna och julstjärnan. Jag hoppar nog träningen idag med. Imorgon förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Ögge

Hittade du ingen fularer bild=)

2005-11-30 @ 13:11:05
Postat av: Micke

Åh! Söderköping!!! Hus, vart, vad för slags butik??? spännande, där måsta jag handla, allt för att stödja gamla Sörping som man har fått växa upp i!!!!

2005-11-30 @ 18:31:43
Postat av: Robert

Gamla missionskyrkan, mittemot Stinsen tydligen. En medeltidspylsbutik.

2005-11-30 @ 23:15:28
Postat av: Nikolaifredrikke

nice site keep it up ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback