Mycket poker på sistone

Det har blivit en hel del poker på sistone. Idag var det dags hemma hos Mathias igen. Peter bommade igen. Tråkigt! Men Kamilla ersatte, det var kul med lite "nytt blod" och en annan spelstil i gänget. Det gick bättre än sist, och tur var väl det för annars hade jag nog lagt ner mitt pokerspelande helt. Fick en del gliringar för förra gången, men det var ju inte helt oväntat eller oförtjänt...

Åkte ut i mitten efter ett inte helt kasst men inte helt klockrent spel heller. Men jag är rätt nöjd, både David och Kamilla fick kasta in handduken före mig. Anton vann för fjärde gången på fem försök. Jag tror vi andra har för stor respekt för honom i spelet och spelar lite för säkert för många gånger. 

24677-28

Men helt klart coolast ikväll. Jag kunde lira November-FS-låten, (som för övrigt är helt lysande!) som
Marcus gjort, från min dator i Mathias stereo via hans trådlösa nätverk med Itunes. Så jäkla häftigt! Det är nästan så jag blir lite Mac-frälst när man får se såna tuffa finesser.

Helgen och dagen var fortfarande bäst på länge. Jag ska leta reda på trolltyg i tomteskogen... =P


Kommentarer
Postat av: David

Du får fan bli bättre på att fotografera. Jag ser ju lika slög ut som vid förra pokeromgången. Skärpning!

Postat av: Robert

Eller så får du helt enkelt se till att se ut som folk när jag fotar.. ;P

2005-11-15 @ 09:23:34
URL: http://damberg.blogg.se
Postat av: David

Det förra låter enklare än det senare, tyvärr.

2005-11-15 @ 13:31:09
URL: http://persson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback