Robert i P3

Vad tror ni om den programidén? Medverkandet i Lantz idag var hur roligt som helst. Mest nöjd var jag med att jag inte var det minsta nervös innan vi skulle gå på när de sa "8 sekunder kvar till sändning" i lurarna när jag satt där.

Insatsen kändes inte helgjuten, man kommer ju alltid på bra saker man ville få fram efter att man är färdig.
Men jag trivdes bra i studion, och jag gillar Enhörning. Han är en rolig kille, med en sådär småsjuk humor som jag gillar. Jag kanske skulle smöra lite mer för dem här i bloggen, då får man det kanske uppläst i radio igen? ;P

Tror iofs inte att de kommer hårdbevaka den här bloggen framöver, det är ju inte som att jag är den enda människan i världen som bloggar.

Men som sagt, jag gillade stämmningen de hade i och utanför studion, bland gänget som jobbade där, skönt, avslappnat och med glimten i ögat. Sånt gillar jag.

man kanske skulle jobba lite med radio nån gång i framtiden? Men jag tror jag är lite för PK för att lyckas som slängd-i-käften-radiopratare. Får jobba på det.

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Du var med i radio! Och du var grym! :P Eller, du ÄR grym! Jag hoppas att programmet fick folk att tänka efter, det hade iaf fått mig att fundera...!

2005-11-03 @ 20:21:48
Postat av: Mattis

Grym insats! Precis på rätt nivå, och du hängde med bra i vändningarna. Det kan inte ha varit lätt att hålla jämna steg med självaste Pontus Enhörning.

Postat av: Hull

Jag diggar!

2005-11-04 @ 11:07:59
URL: http://www.hull.nu
Postat av: Kamilla

Nu har jag också lyssnat. Lysande! (Fast jag väntade länge innan jag till slut insåg att det inte skulle dyka upp någon Lantz.)

2005-11-04 @ 13:17:23
URL: http://kamilla.blogg.se
Postat av: Macke K

Du svor lite för mycket. Det borde du träna bort. Annars tycker jag det var mycket bra.

2005-11-05 @ 09:13:51
URL: http://karlsson.blogg.se
Postat av: Madeléne

Fin fint! Bra jobbat!

Så skönt att höra att du pratar som du pratar när du pratar med vem som. Mycket bra!

2005-11-09 @ 10:27:00
Postat av: Sara

Jag tycker du var jättebra!!
Och du har så härlig dialekt =)

2005-11-09 @ 14:07:32
Postat av: Patrikleah

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-08-22 @ 09:25:31
URL: http://patrikleah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback