Skoj del II

Det här har jag och pappa garvat åt hela helgen, han hittade den efter mitt förra google-humor-inlägg här.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4783345315468379497&q=dog

Annars var helgen bra, bra, bra. Vaknade dock inatt tokstressad 4 på morgonen. Illa. Ska åtgärdas imorgon.

Det börjar förresten gå upp för mig att man inte har koll på alla som läser vad man skriver här (föräldrar t.ex.). Spännande och lite läskigt. Men det är väl så det ska vara.

Många som bloggar mindre, har jag lagt märke till på sistone. Börjar blogg-trenden dö ut? Jag har inte tröttnat än allafall, det här är en bra uttrycksform för mig. Lasagne nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där videon var rolig - men den med många olika kattklipp är underbar: http://video.google.com/videoplay?docid=-4988454522180416170&q=cats

2005-11-27 @ 22:24:58
Postat av: Therese

Jag tror inte bloggtrenden håller på att dö ut, för min del handlar det mest om att livet kommer emellan ibland.

Postat av: Kamilla

Man märker att ens mor läser bloggen när hon kommenterar vad man skrivit i den. Det var iaf då det gick upp för mig att hon hade lyckats hitta den (på något underligt vis).

2005-11-28 @ 07:48:38
Postat av: Juonap

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-10-19 @ 13:38:46
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback