Fikaeftermiddag

Idag har jag fikat hela eftermiddagen med först Mi, Max och Erik. Det var nice, jag tycker om att omge mig med smarta och bra människor.

Fast vi kanske fikade för länge, för efter ett par timmar såg Erik och Mi ut såhär.. ;P

24677-17

Fast det kanske var tillfälligt, för strax efter var de såhär glada:

24677-18

Sen så hängde jag med och tittade på när Mi, Annicka, Mathias och Anton åt tacos. Jag var mätt.

Efter det så hängde jag på centralen en stund, sen kom Linda från Vännäs in till stan innan sin Vietnamnresa, så då tog vi en fika också och uppdaterade varandra lite på UNF och livet i allmänhet. Hon är också en sån människa man trivs så bra i sällskap med. Jag är lite avis på de som åker till Vietnam, det hade vart soft. Men jag har lite grejer att styra upp här hemma.

Nu ska jag läsa igenom talet jag ska hålla imorgon, blir spännande!

Och för alla som undrar: På torsdag är det dags för Lantz. Vid 13-snåret om jag inte minns fel.

Imorgon blir det klippning också, hos Peters frissa. Bildrapporter kommer på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Schyswswt blogg Robert. Men tänker du låna ut din dator till alla som vill läsa den eftersom du länkar till bilderna som ligger på din dator....

Postat av: agaton

Ha ha.. Hälsa Mi nästa gång du träffar henne, hon var väl uppe i huvudstaden bara nu över lovet va? För att hälsa på Anton... Jaja, hälsa från Anton nästa gång du träffar henne. Är det inte dig jag skickat min ansökan till angående Julkursen i Chamonix också? Jaja,, Ha det så bra/ Anton

2005-11-05 @ 00:43:15
URL: http://aagaton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback