FS på gång och språng!

Jag tror tamejtusan jag har Sveriges mest alerta styrelse. Här skickar jag ett sms på tåget 22.40 en vardagkväll. En halvtimme senare har jag fått svar av 10 av 13 ledamöter. Grymt bra!

Vi laddar inför budget-FS nu tror jag. En del tuffa vägval kommer styrelsen behöva göra, men jag tror vi kommer fokusera och välja rätt, to the best for UNF liksom.

Imorgon ska jag hem till Motala och fira min föreningsordförandes födelsedag. Hon fyller 18. Grattis supersyrran!

Hockey med Simon, Peter, en kille från KD:s riksdagskansli och hans fru ikväll. DIF-Luleå. Alla höll på Lule utan jag. Men DIF vann, 2-0!

Ett par saker vill jag säga:
- Grundserien är på tok för lång
- DIF borde dubbla publiksiffrorna eller flytta matcherna till Hovet

Nu ska jag sova. Imorgon kommer träningsvärken på riktigt, det känner jag. Men roligt var det! Det får vi göra fler gånger Lisa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är på! Tänkte gå imorgon, men då har väl du streetdance förstås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback