Idag..

har jag insett:

- att jag har förmånen att ha helt fantastiska människor runt mig. Det händer så himla mycket bra saker hela tiden och det är så sköna människor allihopa!

- att jag jobbar mycket bättre med människor omkring mig. Jag blir distraherad emellanåt, men värdet av att kunna bolla med folk och peppas av deras jobba väger många gånger tyngre.

- att jag klarar mig en hel dag på några ciabatta, och att det är gott med thaimat på kvällen

- att det inte finns någon mat på kansliet, inte ens skorpor i fikarummet

- att jag inte är så lost på det här med ekonomi trots allt. Jag fixade ju eurocardräkningen som ingenting.

- att jag saknar att jobba nära Erik. Han är ännu en av de där fantastiska människorna jag trivs så bra med. Tur att han inte bor längre bort än Norrköping

- att det här med att leda inte är så svårt. Det handlar grymt mycket om kommunikation, och det är jag bra på så länge jag håller mig modig.

- att jag har blivit duktigare på att inte stressa upp mig över saker som inte är klara eller inte blir perfekta. Som min föreläsning imorgon t.ex.

- att jag verkligen ser fram emot att åka till Saxenborg igen. Snart är jag nog ifatt Lilleman i antal gånger.

- att jag borde sova vid det här laget, men har för mycket intressanta samtal igång för att sluta riktigt än

- att jag inte packat än

Kommentarer
Postat av: Therese

Hälsa Saxenborg och alla däruppe från mig. Jag vill så gärna följa med men men.. måste gå till skolan istället.

Postat av: Hull

Hur många gånger har du varit på Saxenborg då?

2005-10-12 @ 15:21:34
URL: http://www.hull.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback