Klarade inte planen

Jag lyckades inte med min plan för kvällen. Jag hann maila och fixa med utskott, äskningar och motioner, men misslyckades med fotbadet. Det var en månad sen jag ställde fram det där förbaskade fotbadssaltet, hur svårt kan det vara?

Imorgon kanske.

Jag lyckades allafall att komma ner till söndagsfiket och dricka ett par koppar té och äta saffransbullar. Jultema på fikat för kvällen, nice!

Sen har halsen börjar kajka ihop. Sjuk kan jag inte bli! Tur att jag inte tränade när jag kom hem..

Imorrn ska jag blogga om min fantastiska styrelse. De är skitbra!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Alla verkar ha fått jultema på hjärnan... vad händer i världen egentligen?

2005-10-03 @ 15:47:35
Postat av: Andreas

Det tycker jag att du ska göra varje dag! Ett inlägg om varje ledamot. Det skulle vi naturligtvis ha tagit med i arbetsbeskrivningen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback