Phew!

Ghaa... Hemma efter kvällens streetdance. Sitter och eftersvettas och hinkar vatten. Tokpepp! Det var så fruktat kul idag, flera sessioner satt riktigt bra och svetten rann om mig non-stop! Gung!

var på gränsen att skippa idag, är ju rejält förkyld och häller i mig bromhexin för tillfället för att få trycket i bröstet att släppa. Det har funkat, men det här var på gränsen vad jag pallade. I vanliga fall blir jag inte så matt av ett streetdance-pass, men idag var det tungt! Jag tänkte ta det lungt, men jag lär mig ju aldrig att jag inte KAN det. När man väl är där ger man ju max, hela tiden.

Nu får vi se, känner att jag pressat kroppen ordentligt. Det här är en sån vågmästargrej, där det här antingen kan spola ut förkylningen ur kroppen på mig eller däcka mig helt. 50/50, imorgon bitti lär jag märka det.

I helgen är det ju ledarutbildning i kamratstöd på fryshuset. Ska bli skoj! Jag överväger dock att skippa att sova där första natten, för att skona min slitna kropp lite. Vet inte om jag pallar en hel helg i masslogi med den här förkylningen.

Nu har jag nog eftersvettats så det räcker, nu är det dusch, mat, äskningskoll och sen lite packning inför helgen!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu får du SLUTA va sjuk!! tycker du e de för ofta. ha d

2005-10-06 @ 22:40:16
Postat av: anna karin

du får nog komma på något mer orginellt än en förkylning för att slippa masslogin, den ursäkten har jag redan hört och bockat av. sorry, välkommen på fredag.

2005-10-06 @ 23:27:09
Postat av: Erik Wagner

Ja. Jag håller med Ewa. Du måste ta det lugnt och tänka på att ha minst 1,5 slappardagar i veckan! Eller så åker du på spa med mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback