Söndagsjobb

Nu sitter jag och försöke sammanställa lite tankar från budget-AU till resten av FS. Inte det lättaste att komma ihå hur vi resonerade kring alla de 99 sidorna med äskningar. Men det går rätt bra.

Om en timme (ja, jag har ställt om klockan!) ska jag in till Stockholm. Projektgruppsträff med folkölsprojektet, ska bli riktigt roligt! Jag har förberett ett pass jag ska hålla imorgon om folkölets framtid och lite kreativa mötesformer tills idag. (Jag måste skaffa den boken från LSU!)

Jag har en intensiv vecka framför mig, men det är (som vanligt) bara massa roliga saker. Folkölsprojektgruppsträff, fika med Linda (DO Västerbotten), hålla tal på ljusmanifestation, intervju med ICA-nyheter, till Dalarna och föreläsa och medverkan i Lantz i P3. Skoj skoj!

Nu ska jag försöka skriva klart det där dokumentet och skicka till Therese.

Kommentarer
Postat av: Macke K

Vilken dag är du i Lantz? Och när kommer du till Göteborg?

Postat av: Boffo

Ska du vara med i Lantz i P3, Men vad kul! Det får man inte missa, lycka till!

2005-10-31 @ 08:37:30
Postat av: Niklas

Lantz är ett riktigt kul program, så det får man inte missa. Men ja, vilken dag är det? :)

2005-10-31 @ 22:38:11
Postat av: Syverfiona

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-01-08 @ 08:06:51
URL: http://syverfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback