Fast i träsket...

Japp, nu har det hänt. Jag som varit en stark och aktiv anti-blogg-motståndare är fast i träsket. Jag har inte velat slänga igång en blogg förut, för det varit så media-hypat. Sen började jag utvärdera varför jag tyckte som jag tyckte, och jag var ju mest emot för att vara emot. Det är ju inte så vettigt.

Jag har i flera omgångar skrivit "dagbok" på nätet, först via den fantastiska gratisssidan expage (finns bågra kvar på
www.expage.com/juwnior, fantastiskt rolig läsning!) och också en del via den sjukt stora siten Lunarstorm.

Men det här känns mer lättillgängligt och lite skoj. Vi får se hur länge jag orkar hålla ångan uppe. Man kan ju alltid ta bort den.

Nu ska jag till gymet, hemmadag idag med lite fixande av småsaker. Ska träna, handla, ge blod, lämna in min iPod på reparation, hyra en bil och bränna ett gäng skivor innan jag ska in till el stockholmo och käka middag med nån pr-byrå och lira poker. Känns som dagen kan bli bra.

Nu är gröten slut, off to the gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback